February 22, 2003

Indiana

indiana.gif
Indiana - "The Hoosier State"

Demosthenes: "Hmm...nice things to say about Indiana.

First off, we have shitty weather here. It is unpleasantly hot in the summer and freaking cold in the winter. Also, we are made up of lots of hicks and farmers. This is the corn state, after all.

But that said -
Fall is a beautiful season here. People driving to the State Park near my town in southern Indiana have been known to cause huge traffic jams while they're driving to look at *leaves*. No joke. (We're serious about our foliage) :)

We're also the home of David Letterman.

And the Indianapolis 500.

And we're very, very serious about basketball. Kind of like hockey in Canada.

All I can think of - but what a fun project. :)"

Official Home Page

Posted by Lester on February 22, 2003 07:58 AM
Comments

Indiana has Holiday World - home of People Friendlier Than Disneyland. And The Raven. And we live 2 blocks from it.

It's pretty here. It's not flat as far as the eye can see. It's also not so hilly that you can't get a good run going to fly a kite in the spring. It's got a good range of seasons, and a good range of attitudes.

Posted by: Artchick on February 22, 2003 09:59 PM

Born & Raised in Northern Indiana! I'm full of pride for my home state, despite the fact that it's full of corn and rednecks. LOL

For starters, we've got Purdue, IU and Notre Dame! And Ball State U, a great party school! There's the Indiana Dunes State Park, Michigan City shopping, & Amish Country in Elkhart & Lagrange. South Bend is the home of the Studebakers, an historic car factory. We've got the College Football Hall of Fame in South Bend, too. Don't forget the other famous people from Indiana: The Jackson Family! LMAO

I may have wanted to get away from home for so many years, but now I'm dying to move back home. Indiana, I LOVE YOU!

Posted by: Mandie on February 23, 2003 10:05 AM

What do I love about Indiana? We got cold-ass winters, hot sweltering summers and beautiful spring-time. You can talk to complete strangers in the grocery store and they won't look at you like you have a third eye. If you're not a criminal or a pyscho, they HAVE to give you a concealed-carry gun permit if you fill out the paperwork and pay $25. You can go to Holiday World, ride world-class wooden rollercoasters, play in huge waterparks, stay all damn day and not have to buy one damn soda. They're all free!

Posted by: Dave Worley on February 23, 2003 10:04 PM

Home of Garfield. 'Nuff said!

Posted by: Kathryn on March 25, 2003 03:09 PM